یه خبر خوب برای تمام خانم‌هایی که به سلامت و شادابی پوستشون اهمیت میدن !

محصول ماسک جلبک اسپیرولینا

با خواص شگفت انگیز :

  • تغذیه کنندگی کامل پوست
  • ویتامینه قوی پوست
  • ضد لک و چین و چروک
  • موثر در جمع شدن منافذ باز پوست.
  • مقابله با آکنه و جوش های قرمز
  • لیفتینگ قوی پوست و درمان پوست شل
  • خاصیت ضد عفونی و ضد باکتریایی
  • کلاژن ساز بسیار قوی

اگر میخواید یک خرید مطمئن و آگاهانه داشته باشید بهتون پیشنهاد میدم کمی وقت گذاشته و متن زیر رو با دقت بخونید تا هیچ وقت به درستی خریدتون شک نکرده و با اطمینان اقدام به خرید کنید

استوک 1 لیتری + ده لیتر محیط کشت اولیه

همونطور که همه خانم‌ها خوب میدونن، یه پوست زیبا و شفاف میتونه تو اعتماد به نفس و شادابی و طراوت خانم‌ها به شدت تاثیرگذار باشه و پوست ما لباسی هست که تا پایان عمر قراره به همراه ما و بر تن ما باشه ، پس چه خوبه حسابی مراقبش باشیم و هواشو داشته باشیم!

جدا از عوامل زیبایی، پوست دارای اثر محافظتی مهمی برای حفظ سلامت بدن هست! چه بسا یه پوست ضعیف و آسیب دیده بتونه بستر مناسبی برای ورود و رشد میکروارگانیسم‌ها به بدن و عواقب بعد از اون باشه!

 شاید تاکنون ماسک‌های زیادی رو داخل بازار دیده باشید و شاید هم نسبت به تاثیر ماسک و اهمیت اون آگاه نبودید، ولی ما امروز اومدیم یه ماسک عالی رو بهتون معرفی کنیم که میتونه انتخاب خوبی در میان محصولات مختلف موجود باشه!

 ماسک جلبک اسپیرولینا

پودر جلبک اسپیرولینا (1 کیلویی)

 در مورد این ماسک باید بدونید که جلبک اسپیرولینا حاوی مقادیر فراوانی از مواد مورد نیاز پوست اعم از : پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هست! به حدی که جلبک اسپیرولینا توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان «سوپر فود» و از سوی ناسا به عنوان غذای منتخب فضانوردان برگزیده شده! چون میتونه نیازهای مختلف غذایی انسان را به صورت منحصر به فردی به تنهایی برآورده کنه!

 پوست انسان هم همانند سایر ارگان‌های بدن نیازمند تغذیه هست و احتمالاً بدن شما نتونه به تنهایی همه نیازهای پوستتون رو پاسخ بده! پس شما با کمک ماسک های مغذی، اون هم به پر ارزشی جلبک اسپیرولینا اقدام به تقویت پوستتون کنید! لازمه بدونید که ماسک جلبک اسپیرولینا حاوی مقادیر فراوانی پروتئین / ویتامین /  مواد معدنی /  آنتی اکسیدان  هست! مقادیر بالای ویتامین‌های A,B,E, سلنیم، تیروزین، کلسیم، آهن و فسفر از جمله اون‌ها هست که برای سلامت پوست بسیار حیاتی هستند! همچنین اگر علاقمند به داشتن پوستی جوان، شفاف ، نرم و صاف هستید، میتونید روی آنتی اکسیدان‌های قوی فیکوسیانین و بتاکاروتن موجود در ماسک اسپرولینا حساب کنید!

 لازمه بدونید آنتی اکسیدان‌ها،  باعث از بین بردن رادیکال‌های آزاد که از جمله عوامل پیری پوست هستند میشن!

پس میتونید روی خواص تغذیه‌کنندگی، جوانسازی، شادابی، تقویت و لیفتینگ پوست ماسک ما حساب کنید!

ماسک‌های ما تحت کنترل و آنالیزهای آزمایشگاهی با بهترین کیفیت و بالاترین و مرغوبترین نوع جلبک اسپیرولینا یعنی اسپیرولینای انسانی تولید شده‌، پس شما می‌تونید نسبت به بالاترین سطح کیفیت این ماسک نسبت به سایر ماسک‌های جلبک اسپیرولینای موجود در بازار اطمینان داشته باشین.

همچنین در مراحل مختلف فرآوری، جلبک‌های ما با نمونه برداری و آنالیزهای آزمایشگاهی چک میشن تا از سلامت و عدم ورود هرگونه میکروارگانیسم به ماسک ها اطمینان پیدا کنیم !

همه چی برای یک غذای عالی و با کیفیت برای پوست شما فراهمه!!

 انتخاب شما چیه ؟!!

روش استفاده از ماسک جلبک اسپیرولینا:

مقدار مناسب از ماسک جلبک رو ( حدود نصف قاشق چایخوری) با مقداری آب یا شیر (حدود دو قاشق غذاخوری) ترکیب کرده و ۲ الی ۳ دقیقه روی پوست خود ماساژ بدین و پس از ۲۰ دقیقه با آب ولرم بشورین.

می‌تونین پودر ماسک جلبک اسپیرولینا رو با مواد مختلف مغذی برای پوست از جمله عسل، آلوئه ورا، روغن کندر، روغن بنفشه، ماست و سایر مواد مناسب برای پوست مخلوط کرده و حتی ماسک ترکیبی مورد نظر خودتون رو بسازین.

یک تیر و چند نشون !

بهترین زمان استفاده از ماسک‌های طبیعی بعد از استحمامه! اینکار باعث میشه منافذ باز شده پوست شما پذیرای مقداری زیادی مواد مغذی و سهل الوصول باشه و با این ماسک شما تمامی ویتامین‌های مورد نیاز پوست، مواد معدنی، پروتئین و آنتی اکسیدان‌ها رو به پوست خودتون وارد می‌کنین.

این ماسک برای تمام سنین (اقایان و خانمها) مناسبه

✳️نکات ضروری:

  • از مالیدن ماسک جلبک اسپیرولینا به نواحی نزدیک چشم اجتناب کنید.
  • همیشه قبل از استفاده از هر محصول آرایشی، اونو روی بازوی خودتون تست کنین.
  • در صورتی که این عمل را هر هفته دو بار انجام بدین، پوست شما کمتر از 2 ماه با کمترین هزینه، ریسک، زیان جانبی و عوارض به شکلی که حتی باورش براتون سخته جوانتر میشه!
کپسول جلبک اسپیرولینا (180 عددی)
فهرست
مشاوره رایگان کلیک کنید